© 2024 solvo B.V.

Knobbeltje in de lymfeklier

Hallo, Rond februari werd er bij mij een knobbeltje in mijn hals ontdekt. Bij nader onderzoek bleek het knobbeltje zich te bevinden in mijn lymfeklieren. Paniek alom... Na verder onderzoek bleek dat het knobbeltje goedaardig was. Mijn dokter vertelde me dat het knobbeltje wellicht zou verdwijnen binnen een 5-tal weken. Nu zijn we reeds juni en het knobbeltje zit er nog steeds. Deze week heb ik (het zijn examens, misschien door de stress?) een paar keer een bloeddrukval gehad. Mijn bloeddruk staat nogal laag. Er is een andere dokter bijgekomen en die heeft mij ijzerpillen voorgeschreven. Ondertussen zijn we reeds een paar dagen verder, en voel ik me nog steeds heel loom en kan ik me niet concentreren. Ik begrijp het niet meer zo goed. Wat zou het knobbeltje kunnen zijn? Blijft dat er gewoon zitten gedurende gans mijn leven? Zou dat een invloed hebben op mijn gezondheid? Heeft iemand dit ook al voorgehad? Of denk ik gewoon te ver? Groetjes


Meeste mensen hebben wel eens een knobbeltje in hun nek (ik ook, een kleintje, ziet hem zowat niet) dus…

label.Geplaatst op 2006-06-21 14:35:18

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren