© 2024 solvo B.V.

Opgezette lymfklier kind

ik heb een zoon van 4 die al een paar maanden een opgezette lymfklier in zijn nek heeft die groter wordt is nu 2,5 cm heeft er geen last van is nu onder behandeling kinderarts en wordt getest op kattenkrab en vogeltbc is wel veel verkouden de laatst paar weken.ervaring?


Ik wilde even reageren op je berichtje mijn dochterje van vier heeft namelijk het zelfde.Ze heeft ook allerlei onderzoeken gehad waaronder de kattebrab en die test voor tbc ze hebben ook nog een echo en een bloed onderzoek maar ook daar kwam niks uit. Ik moest toen nog een aantal keren terug komen voor controle daar werd steeds haar gewicht gecontroleerd en dat was steeds goed. Nu hoef ik niet meer terug, die knobbel moet vanzelf weer weg gaan en dat kan een hele tijd duren zeggen ze. Het zit er nu al bijna een jaar maar is nog steeds niet kleiner.Ik ben er nog steeds niet gerust op.Als jullie eventueel ander nieuws hebben wil ik dat graag weten. dank je

label.Geplaatst op 2005-02-06 19:40:31

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren