© 2024 solvo B.V.

Sudden Deafness, plotseling doof. Oorzaak gordelroos of koorstlip.

211205, te horen gekregen van mijn huisarts dat het functieverlies van mijn linkeroor definitief is verdwenen. Men noemt dit ook wel een \'Sudden Deafness\'. In de hoop op enige uitwerking heeft mijn huisarts Aciclovir en Prednisolon voorgeschreven. En daar zit je dan. Daarvoor totaal gezond en niets aan de hand. En nu, zomaar ineens, aan 1 kant geheel doof. Het oor is uitgespoten/ schoon en veroorzaakt geen pijn. - Oorzaak: onbekend. - Te herstellen: waarschijnlijk niet. - Oorsuiz: constant, erg irritant. Vragen, 1. kan er verband bestaan met een collega die gordelroos/ koorstlip heeft? Vol ongeloof, nog aan het bijkomen van het bericht, zou ik gaarne deze ervaring willen delen met anderen. Wat is wijsheid? Hoe nu te handelen? Met vriendelijke groet, Everard


Ik wil niet veel zeggen maar was al een redelijk lange discussie aan de gang op een eerder geplaatst bericht van je over het zelfde onderwerp. ? ? ? https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=13772&categorie_id=12

label.Geplaatst op 2006-01-06 08:06:38


Ik denk dat er geen verband is met herpes

label.Geplaatst op 2006-02-07 14:18:55

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren