© 2024 solvo B.V.

Syfilis

Bij mij is onlangs Syfilis geconstateerd bij een bloedonderzoek om bloeddonor te worden. De huisarts heeft het bloed weer gecontroleerd en de Syfilis is bevestigd en meteen doorverwezen naar de dermatoloog die me meteen 2 spuiten met penicilline heeft gegeven. Omdat het een recente besmetting is geweest hoeft er niet verder behandeld te worden. Nu voel ik in mijn penis op het laatste gedeelte van de plasbuis een zeurende pijn (branderigheid) sinds de medicatie en ook wel daarvoor. Heeft dit te maken met het genezingsproces doordat er mogelijk een zweertje in mijn plasbuis zit ? Ik moet over een paar weken weer bloed laten prikken of ik genezen ben. Volgens de arts van de bloedbank is er geen andere SOA geconstateerd dan alleen Syfilis terwijl een branderig gevoel bij het plassen meer naar Chlamydia neigt.

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren