© 2024 solvo B.V.

Syfilis

Bij mij is nav een keuring om bloeddonor te worden na de 2e keuring Syfilis geconstateerd. Nu heb ik sinds ik mijn huidige vriendin ken geen andere (sexuele) kontakten gehad en ik heb geen, voor zover ik weet, symptomen. Nu zegt vandaag de huisarts na de huidarts geraadpleegd te hebben dat het een recente besmetting moet zijn geweest. De huisarts wil waarschijnlijk weer bloed laten controleren, en ik wil er zo snel mogelijk van af. Wat te doen ?


De huisarts zal een behandeling moeten inzetten lijkt mij,vraag dus aan hem wat te doen nu. Als het een recente besmetting is en jij geen andere sexuele contacten hebt gehad,dan moet je eens nadenken waar het dan vandaan komt.Is je vriendin trouwens ook nagekeken??

label.Geplaatst op 2005-11-09 19:11:59

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren