© 2024 solvo B.V.

Waterpokken op me geslachtsdeel

ik heb waterpokken op me geslachtsdeel maar ik word er helemaal gek van van de jeuk hoe kan je dit verhelpen ben al naar de dokter geweest maar die doet er nix aan please hel me


beste mensen het gaat nu wel een stuk beter de waterpokken zijn bijna weg op me geslachtsdeel alleen er zitten nog korstjes....moet ik dat laten zitten of kan ik ze ook wegkrabben het ziet er eigenlijk niet zo lekker uit... PS KUNT U ME ANDERS OOK MAILEN VOOR VERDERE UITLEG?? dennie..

label.Geplaatst op 2003-05-09 16:10:06


ik weet niet of dir echt is zo ja dan kan je er talkpoeder op doen dat helpt tegen de jeuk sterkte

label.Geplaatst op 2003-05-02 13:11:53


heb je verder ook nog meer waterpokken? anders lijkt het me stug dat het waterpokken zijn.... misschien wat mentholcreme erop?? sterkte ermee.

label.Geplaatst op 2003-05-02 22:13:02


Hallo Waterpokken is ook weinig tegen te doen. De pukkels moeten uitdrogen voor dat ze verdwijnen. Probeer vooral niet te krabben.Je kunt mentholpoeder voor tegen de jeuk erop doen. Deze kan je gewoon bij de drogist halen. Groetjes en sterkte moontje

label.Geplaatst op 2003-08-05 22:17:40


blijf er maar vanaf, ik denk dat je je de afgelopen week genoeg gekrabt hebt......je vindt die korstjes straks vanzelf wel in je onderbroek. Nu even het goede nieuws: DIE WATERPOKKEN KRIJG JE NOOIT MEER TERUG!!!!! doei.

label.Geplaatst op 2003-05-10 22:25:32


lijkt me niet zo geweldig om MENTHOL op je geslachtsdeel te doen....andere lichaamsdelen kan wel, mits er geen wondjes zijn want dat prikt.

label.Geplaatst op 2003-05-05 08:35:50


nouw het is bijna een week geleden en ik heb zalf van de dokter gehad en dat beviel ontzettend... en het heeft heel erg geholpen maar helaas dat ik aan de korstje gekrabt heb want ik heb nu een paar littekens.. krijg je dan geen waterpokken meer als je het al gehad heb? dat wist ik namelijk niet :) maarre waarom heb ik geen activeercode gehad van deze mail en krijg je als je ergens op reageer een direct antwoord terug??? met vriendelijk groeten, dennie ab leendert. veenstra

label.Geplaatst op 2003-05-14 16:36:46


jah het is egt, want anders zal ik deze berigt niej plaatsen

label.Geplaatst op 2003-05-06 16:00:26


ze zullen nu toch wel bijna ingedroogd zijn, of niet? sterkte ermee

label.Geplaatst op 2003-05-06 20:04:02


Ga ermee naar een arts en anders gewoon uitzieken!

label.Geplaatst op 2003-05-06 20:19:20

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren