© 2024 solvo B.V.

Acute alvleesklierondsteking

hallo ik ben een jonge vrouw van 24 3 weken geleden heb ik een acute pancreatitis gekregen dit is erg pijnlijk. gelukkig werdt ik meteen doorgestuurt naar het ziekenhuis. waar ik 2 weken op bed heb gelegen. nu wil ik vragen of er mensen hiermee bekend zijn. en hoe zo`n ziekteverloop gaat. zelf heb ik heel internet afgezocht, maar krijg daarmee niet me andwoordt.


Vraag het aan je arts. Die weet ook de oorzaak van je pancreatitis.

label.Geplaatst op 2004-01-30 22:17:56


Hallo, Voor uitgebreide info en ervaringen van (ex)patienten, waar ik er ook een van ben, heb je beslist wat aan deze website: http://www.alvleeskliervereniging.nl Als je je aanmeld dan kan je in het forum allerlei ervaringen en informatie lezen waar je om vroeg. groetjes, Hans

label.Geplaatst op 2004-02-08 22:03:32


Ik heb ook Pancreatitis. Bij mij komt het waarschijnlijk door de polyposis. Ik heb er durogesic pleisters voor gekregen.

label.Geplaatst op 2006-06-21 19:20:33

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren