© 2024 solvo B.V.

Buikklachten

hoi allemaal, ik heb al een tijd buikpijn (1,5jr) en heb bijna alle onderzoeken al gehad(echo,ct-scan,sigmoidoscopie,lactose test,x-colon,dunne darm passage, en nu binnenkort een coloscopie) Hier werd telkens niets gevonden. Is er hier iemand die dit ook wel eens meegemaakt heeft en hoe is dat toen afgelopen?? Alvast heel erg bedankt voor jullie reakties!! liefs Benji


hallo. wat ik me afvroeg is wat voor klachten je precies hebt. zit de buikpijn boven of onder je buik. ben je vaak misselijk. of pijn in je schouders. ik wil je niet bang maken, maar als je deze symtomen hebt, kan ik je aanraden om te vragen of ze je op pancreatitis willen testen. of wel alvleesklierondsteking. groetjes van judith

label.Geplaatst op 2004-01-28 19:28:02


ik wil graag met u in contact komen voor verdere hulp. laat je emailadres ff achter! dan help ik je.

label.Geplaatst op 2004-02-18 19:04:30


hoi Hartje mijn email-adres is benji20385@hotmail.com Alvast bedankt voor je reaktie liefs benji

label.Geplaatst op 2004-02-18 19:19:51

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren