© 2024 solvo B.V.

Colonoscopie en maagonderzoek.

Hallo, Wil graag vragen wie er beide onderzoeken heeft ondergaan en er net zo tegen op ziet als ik nu.Moet beide onderzoeken nog ondergaan omdat ik een ijzer tekort heb. Groet Marij


Heb heel recent een colonoscopie ondergaan. Door interniste werd een roesje geadviseerd. Heb dit advies opgevolgd en niets van het onderzoek gemerkt. Zeker een aanrader.

label.Geplaatst op 2010-05-07 18:56:50


Ik sluit me bij mijn voorganger aan. Ook ik heb die onderzoeken gehad en voor een roesje gekozen. Niks van gemerkt en je wordt heel relaxt weer wakker na een half uurtje zoiets. Dan kun je weer naar huis. een aanrader hoor. Ik doe het een volgende keer weer.

label.Geplaatst op 2010-07-02 21:53:04


ik heb een colonscopie ondergaan zonder roesje, was zelfs geen probleem, het drinken van die 5 liter vloeistof vooraf was een klus! Sterkte!

label.Geplaatst op 2010-07-25 20:46:37

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren