© 2024 solvo B.V.

Crohn

bij mij is de ziekte van crohn ontdekt.heb het nu een maand en het gaat steeds slechter met me.weinig eetlust en drink ook weinig.val af en heb veel pijn.heb woensdag a.s weer een afspraak met de internist.slik nu het medicijn pentasa. zijn er meer mensen met deze ziekte en hoe is het bij jullie in het begin gegaan?alle informatie is welkom.ben nog al een beetje angstig en kan het nog maar moeilijk bevatten dat ik deze ziekte heb.


Hoe gaat het met je. Mijn dochter heeft ook crohn. Al zoon 17 jaar. Het gaat al jaren goed met haar. Je moet het met de arts bespreken. Dan krijg je goede medicijnen. Ze is een keer geopereerd. ze slikt nu geen medicijnen meer. En het gaat heel goed met haar. Het beste beterschap. Groetjes albulina.

label.Geplaatst op 2008-01-04 21:04:41


hoi. ik ( nu 60 )heb ook crohn sinds 1996 en ben er na enige tijd aan "gewend" in het begin is het vrij heftig, maar je "leert" er mee omgaan. er komt van alles op je af, maar het went.... sterkte en je komt er wel... vr.gr langejan..

label.Geplaatst op 2008-09-10 20:42:49

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren