© 2024 solvo B.V.

Diabetes

Hallo allemaal! Ik zit momenteel in het tweede jaar van de opleiding HBO-V. Voor een project ben ik op zoek naar een diabetes verpleegkundige voor een interview, dus is er hier iemand die ik een aantal vragen zou mogen stellen? Hoop dat deze oproep hier goed staat. Met vriendelijke groet, Carolien de Vreeze.


Tegenwoordig hebben de meeste huisartsen praktijken een zogenaamde PON in dienst. Dat is een Praktijk ONdersteuner die de periodieke controles van hart-, vaat- en diabetespatiënten doet. Maak eens een afspraak met één van deze mensen. Succes

label.Geplaatst op 2008-11-23 20:06:29


Ik ben bezig met het afstudeerjaar van de HBO-V en ben op zoek naar een anamneselijst voor diabetes. Kan iemand me hieraan helpen?

label.Geplaatst op 2010-02-16 10:24:02

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren