© 2024 solvo B.V.

Galstenen.

Hallo, is er iemand die mij kan zeggen of ze van galstenen ook pijn hoog in je rug kunt hebben of in de buik, enz. ?? Heb verschillende galstenen en weet niet of ik die laat verwijderen of niet. Maar ik heb de laatste tijd wel steeds meer krampen en steken in mijn rug. Hartelijk dank voor uw reactie alvast.


hallo, mijn zoon had ook galstenen en had daar ook last van, ook boven in zijn rug,kreeg ook aanvallen die heel pijnlijk zijn ik weet er ook alles van wand ik zelf had ze ook en die zijn ook verwijderd, en de aan vallen worden ook steeds erger en vaker,als ik u was zou ik de galstenen laten verwijderen , het is een kleine ingreep je hebt geen wond alleen kleine sneetjes ,mijn zoon heeft er geen hinder van gehad en is ook weer met een week gaan werken

label.Geplaatst op 2010-11-16 19:02:31

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren