© 2024 solvo B.V.

Gastroscopie

hallo.. wie heeft de zelfde angst als ik, ik krijg binnenkort een gastroskopie en ik vind het doodseng continu moet ik eraan denken ik kan er niet positief over denken, nou heeft de dokter gezegd dat we het met dormicum kunnen doen ik heb er ja op gezegd maar ik ben toch bang dat dat ook niet zal helpen en ik alles zal voelen ik wil onder narcose maar dat kan niet wie heeft dit ook gehad met een roesje oftewel dormicum genoemd groetjes....


Hoi Fatma, Met een roesje is dit onderzoek heel goed te doen, Succes!

label.Geplaatst op 2005-12-11 21:21:09


hey, je hoeft er echter niet bang voor te zijn. een maand geleden heb ik het ook onder ogen moeten zien, maar de zenuwen zijn erger dan het onderzoek. Het is idd iet wat vervelend slikken met zo`n slang. In het begin was ik zo bang dat ik in paniek raakte, waardoor de arts mij adviseerde om zo rustig mogelijk en diep te ademen. nou meid, het leek alsof alle pijn ineens weg was. Zo lang je egt rustig ademt, is het ten eerste veel minder eng, en veel sneller gebeurt. dus weer gerust;) en veel succes.

label.Geplaatst op 2007-07-19 12:34:38


met een roesje gaat het inderdaad heel goed hoor.De meeste mensen die er vandaan komen hebben niet eens door dat het al achter de rug is!En ik kan het weten,want ik werk op een afdeling waar deze onderzoeken heel veel voorkomen. Dus ...geen zorgen,gaat allemaal goed komen! succes!

label.Geplaatst op 2005-12-11 22:41:21


Hallo Nurse, Fijn, dat je op die afdeling werkt. Misschien heb je dan antwoord op mijn vraag: operatie van Marisken. Ken jij mensen bij wie Marisken weggesneden zijn? En zo ja, hoe loopt zoiets af? Genezen die wondjes wel, op die plaats? Zijn de klachten daarna over? Mijn arts doet de operatie niet graag omdat er risico's aan verbonden zijn dat het niet goed komt. Kun je me wat meer vertellen? Ik ben best wel bang.

label.Geplaatst op 2006-06-09 15:37:15


Marisken(ook wel uitwendige aambeien genaamd)kunnen onder plaatselijke verdoving worden verwijderd.Vaak heb je er echter weinig of geen last van en is een ingreep niet noodzakelijk.Risicovol is het niet echt volgens mij... succes ermee

label.Geplaatst op 2006-06-09 19:32:32

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren