© 2024 solvo B.V.

Gestopt met dialyseren. En nu??

Afgelopen week heeft mijn oma besloten te stoppen met dialyseren. Oma dialyseert al erg lang, ze heeft bijna helemaal geen nierfunctie meer en had veel bijkomende problemen, vooral in de doorbloeding (1 been geamputeerd, onvolledige wondgenezing, enz.). Al met al zag ze het niet meer zitten en heeft besloten alle behandelingen te stoppen. Nu ben ik aan het zoeken geweest wat nu het verloop ongeveer zal zijn, maar ik kan nauwelijks informatie vinden. Wat gebeurt er wanneer er gestopt wordt met dialyseren en hoe ziet dit verloop er ongeveer uit?

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren