© 2024 solvo B.V.

Glucosewaarden

Ivm een paar klachten is mijn bloed geprikt. Dat gebeurt wel eens vaker, en het gebeurt ook regelmatig dat mijn glucose aan de lage kant is. Deze keer was de waarde 3,2. Ik was echter niet nuchter. De huisarts zegt dat ik het maar als een gegeven moet beschouwen dat deze waardes bij mij vaak of rond het minimum liggen of er onder. Mijn vraag is of dat zo is? Er moet in principe toch een reden zijn waarom mijn bloedsuiker steeds zo laag is? Ik eet goed, ik eet regelmatig en ik eet vooral complexe koolhydraten, dus volgens mij kan dat niet echt een oorzaak zijn. Iemand tips wat ik verder nog zou kunnen proberen? Het begint me nl een beetje te vervelen om steeds zo weinig energie te hebben, inclusief overige klachten. (overige waarden van mijn bloed waren overigens goed) Alvast bedankt.


Hoi Roodmutsje Als de Alvleesklier te traag werkt of niet werkt, de bloedsuiker waarde te hoog is en ik denk als de bloedwaarde's te laag zijn tm. chronische zelfs, dat misschien de Alvleesklier te snel werkt. Aan zoiets, moet het toch liggen, lijkt mij. Een diabeet word je, van zulkse lage waarders, d'r niet van, maar wat je er wel van wordt?¿? Misschien, bestaat er wel een medicijn, dat de Alvleesklier snelheid, kan doen vertragen. mi. Als je voor het ene (te hoge)wat hebt, (insuline) moet je mi. voor het tegenover gestelde, (te lage)ook een medisch, behandelbaar middel, hebben. Niet dat ik er ooit van gehoord heb...Maar het lijkt me wél... de logica's... der dingen! Met te lage bloeddruk dito...etc. Gebreken... tov. de logoca's der dingen... zie je nog wel is! Maar wat niet is... (nog niet bestaat)kan ...misschien...nog komen...in die medische wereld. Sterkte! Groetjes van Troy

label.Geplaatst op 2008-07-28 06:26:43


Toch maar terug naar de huisarts, want er bestaat wel degelijk hypoglycemie, een chronisch probleem rondom een te lange en te lage bloedsuiker met alle gevolgen van dien. Zeer gestructureerd leven met een zeer gestructureerd dieet kan voor een betere kwaliteit van leven zorgen. En .. het blijft niet alleen bij vermoeidheidsklachten, maar ook onbegrepen stemmingswisselingen met alle gevolgen van dien kunnen zich voor doen. Kortom LAAT JE NIET AFSCHEPEN

label.Geplaatst op 2008-11-23 21:39:26

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren