© 2024 solvo B.V.

Help! Aanhoudende hoge koorts Suikerpatient

Wie kan mij helpen? Een goede vriend van mij is opgenomen in het ziekenhuis. Hij is suikerpatient en heeft al 2 weken hoge koorts. Antibiotica slaat niet aan bij hem en dat werkt ook alleen tegen een infectie/ bacterie dacht ik. Alles wordt nu onderzocht en de uitslag van de CT-scan en het bloed zijn nog niet binnen. Wie weet hier meer van?


Kan me jouw ongerustheid heel goed voorstellen, maar had je met je vraag bedoeld, wie dit ook heeft gehad? Want ik denk, dat niemand er een zinnig woord over kan zeggen,wat het kan zijn. Daarom kun je het best eerst de uitslag van de verschillende onderzoeken afwachten. En in het ziekenhuis houden ze je vriend wel goed in de gaten natuurlijk. Beterschap voor je vriend, groetjes, Tropical

label.Geplaatst op 2006-11-12 20:27:33


Sorry voor de late reactie maar ik wil je toch graag bedanken hiervoor! Het is gelukkig allemaal goedgekomen dat wilde ik je nog even laten weten. mvg, Bas

label.Geplaatst op 2006-12-04 01:24:01

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren