© 2024 solvo B.V.

Hepatitis B

Bij een bloedonderzoek in het ziekenhuis is bij toeval ontdekt, dat ik Hepatitis B heb. Er is geen enkele aanleiding (tot dusver grondig over gesproken bij de sociaal verpleegkundige van GGD), hoe ik daar aan kom. Op dit moment tenminste. Ik zou het al van jongsaf aan kunnen hebben. Maar ik ben 36 jaar getrouwd, dan zou mijn man het toch ook moeten hebben, maar is onderzocht en heeft nergens last van. Ik ook niet. Maar ik schrok er wel van. Is er iets aan te doen? Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen. Zelfs mijn huisarts was verbaasd. Ook de internist, waarbij ik in behandeling ben, ook. Nu ben ik 1 x ingeënt en over een half jaar nog een keer. Mijn man moet 3 inentingen hebben. Ik snap hier helemaal niets van. Als ik het van jongsaf aan zou hebben, zou dat toch eerder zijn opgemerkt bij bloedonderzoeken? Dit hebben ze in het ziekenhuis nu BIJ TOEVAL ontdekt. Wat nu????????????


Stomme vraag misschien maar heb je je bloed 2x laten onderzoeken of gewoon 1 keer? Want het zou niet de eerste keer zijn dan iemands resultaten omgewisseld word.

label.Geplaatst op 2005-12-27 08:19:03

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren