© 2024 solvo B.V.

Ik heb een beetje bloed in ontlasting sinds 2 dagen !

Ik ben direct naar dokter gegaan en zal een Sigmoidoscopie moeten ondergaan.Mijn linkerkant (uiteinde darm ?) lijkt \"geprikkeld\".Het kan wellicht wat anders zijn.De ontlasting is niet verschilend,maar er zit nu voor de 3de keer een klein beetje bloed bij.Toch maak ik mij ongerust. Ik heb mij laten voorlichten,dat het iets met de anus kan zijn of poliepen.Mocht het toch datgene zijn als je er snel bij bent is het dan te verhelpen of geneest het dan ? Ik ben ook wel een beetje een hypogonder maar ja ik ben 55...vind ik toch jong relatief,maar ja gaat het mij weer een beetje goed en nu dit weer...... Ik eet ook niet helemaal zoals het hoort.Niet elke dag groente,wel fruit,maar ja om daar het aan te wijten. Wil iemand in een soortgelijke situatie er iets over kwijt ? Maak me toch zorgen. William uit Rotterdam


Goedenmorgen.. Ik heb t zelfde gehad.... en een darmonderzoek gedaan. T onderzoek valt reuze mee.. Echt waar!.. Alleen daarna... veel windjes laten hii.. Ik had in mijn darm, precies bij de uitgang binnenin wat aambeitjes.. dus alleen wat meer vezels eten, kreeg ik mee van de arts. Succes en maak je geen zorgen. Groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2008-05-16 10:16:30


Als er bloed in je ontlasting zit, is het altijd goed om te laten onderzoeken wat de oozaak is. Zelf heb ik dit ook laten doen en heb er geen spijt van gehad.

label.Geplaatst op 2008-05-18 22:02:09

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren