© 2024 solvo B.V.

Klean prep en diabetes

onlangs is bij mij diabetes vastgesteld. Ter controle krijg ik binnen afzienbare tijd een darmonderzoek, en heb daarvoor altijd kleanprep gebuikt(diabetes was nog niet vastgesteld). Omdat ik nu regelmatig moet eten, vraag ik mij af, of ik weer klean prep kan gebruiken, of dat er iets anders voorgeschreven moet worden. Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. groetjes, tropical


Hoi Tropical, Voor zover ik weet kun je dezelfde voorbereiding volgen. Houd wel rekening met koolhydraten. Doorgaan met insuline. Ochtend voor het onderzoek 50% van dosis spuiten. Als je nog twijfelt bel dan even naar de afdeling, succes!

label.Geplaatst op 2006-01-08 22:10:53


mijn ervaring is dat klean prep ook gebruikt wordt bij mensen met diabetes.de dosis van de insuline of tabletten moet u afspreken met de arts. is afhankelijk van de soort die u gebruikt. succes

label.Geplaatst op 2006-01-12 18:27:23

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren