© 2024 solvo B.V.

Lage bloeddruk/hypoglycomie

mijn zusje heeft een onverklaarbaar lage bloeddruk 60/90 en een heel snel dalende bloedsuikertri en nog wat(in ieder geval moesten we familair prikken en toen dacht de verpleegkundige dat ze al 12 niet gegeten had terwijl dat slechts 3 uur was/Zwaar ondergewicht inmiddls en als ze niet iedere twee uur iets eet /half in coma...Hart ect is goed internist /cardioloog weet geen oorzaak herkent iemand dit beeld en wat kan er gedaan wordenZe heeft medicatie voor verhoogd cholesterol(familair)


Is er gekeken of ze geen insulinoom heeft?? Dat zou evt de daling vd bloedsuiker kunnen verklaren,zeker als ze elke twee uur echt moet eten omdat ze anders in coma raakt!

label.Geplaatst op 2005-12-11 13:27:41


Hoi, Lage bloeddruk en hypoglykemie die combienatie herken ik van mijn niet goed werkende bijnieren...te laag cortisol...laat daar naar kijken (en dan niet gewoon bij een internist maar bij een endocrinoloog in academisch ziekenhuis)...dan val je ook af heel snel ...hoeft natuurlijk niet maar misschien moet je in die richting zoeken en kijk anders eens op de site. Bijnierschorsinsufficientie is de ziekte van Addison..zie voor verdere info www. nvacp.nl. Wil je nog meer info ga dan naar het forum en stel daar jouw vragen. je krijgt altijd hulp en antwoord. Succes....ik weet natuurlijk niet of het zo is..want ik ben geen arts maar dit herken ik ...het zou helemaal de verkeerde richting kunnen zijn maar misschien wel de goede...ik hoop dat jullie snel uit deze onzekere periode komen. Mieke

label.Geplaatst op 2006-06-30 11:01:56

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren