© 2024 solvo B.V.

Nieren/alveelsklier/diabets??

Na vorig jaar een nierbekkenontsteking te hebben gehad, heb ik het hele jaar door klachten gehad die lijken op diabetes mellitus en insipidus. Onderzoeken wezen echter nix uit. ook heb ik een mri gehad voor mn hypofyse, waar ook nix mee aan de hand was... een paragnost gaf aan dat ik ook een bacterie in mijn bij-nieren had gehad. Nierfuncties zijn getest, maar die functioneren ook normaal. Ikzelf denk dat ik iets met mijn alvleesklier heb of diabetes (wat testen dus niet aangeven)... Heeft iemand een id? Ik word gek van de dorst en de steken in mijn zij en alle andere vage klachten. Groetjes Monique


Ga alsjeblieft niet naar paragnosten om diagnoses te laten stellen, kun je nog beter hier komen in de hoop op een antwoord. Maar om op je vraag terug te komen; Je kunt ook gewoon vragen of ze een complete controle willen uitvoeren bij je om te kijken of ze iets over het hoofd hebben gezien. Misschien een tekort aan witte bloedlichamen, Misschien is de antibiotica niet goed aangeslagen en zo voort. Het belangrijkste is en blijft dat als jij je niet lekker voelt en je weet van jezelf dat het geen spielerei is dan gewoon blijven doorhameren op een antwoord.

label.Geplaatst op 2006-09-15 07:50:14

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren