© 2024 solvo B.V.

Oproep aan mensen met het MENsyndroom

Enige tijd terug schreef ik een bericht over mn te lage bloedsuikers. Artsen hebben inmiddels ontdekt dat er zich een gezwel in mn alvleesklier bevindt, die operatief verwijderd moet worden. Inmiddels lijkt het erop dat ik mogelijk het MENsyndroom heb; dat schijnen slechts 1000 mensen in NL te hebben. Hierbij wil ik een oproep doen om met die mensen in contact te komen!! Lees meer over dit syndroom op www.hormonen.net


hallo ik ben ron zie nu pas je bericht. welk type heb je ben zelf men 1 veteraan. mvg ron schreven

label.Geplaatst op 2005-03-18 01:48:26


he after2 reageer eens mvg ron

label.Geplaatst op 2006-01-08 01:56:29


Hallo after2 en brammetje. Ik ben Pat uit Mechelen in België. Ik loop nu al 31 jaar met het MEN-2A-syndroom rond. Heb sinds een goeie maand een pc aangeschafd en wil met zoveel mogelijk lotgenoten in contact komen. Hoop in België er ook enkele te kunnen opsporen om alzo in de toekomst misschien een 'select' groepje te kunnen vormen... Alle reacties zijn welkom... Pat DeBelg

label.Geplaatst op 2007-03-07 10:17:46

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren