© 2024 solvo B.V.

Schildklierverwijdering

Beste Forumleden, Graag zou ik reacties willen van mensen waarvan de schildklier is verwijderd en die na de operatie klachten ondervinden. Zelf was ik al schildklierpatiënte met een te langzaamwerkende schildklier. Nadat de schildklier is verwijderd gebeuren er zoveel rare dingen met mijn lichaam. Ik zou graag de ervaring(en) willen weten van andere mensen. Hoop op reacties


Hallo Janna2, Ik heb tweemaal een schildklier operatie ondergaan, de eerste keer voor een node (bobbel) van acht cm. Dit omdat het niet duidelijk was of het goed of kwaadaardig was. Hiervan heb ik geen merkbare veranderingen ervaren in het lichaam. Omdat het een kwaadaardig gezwel was is na een maand de andere helft van de schildklier verwijderd. Direkt na deze operatie ben ik hees geworden, maar verder nog geen andere bijwerkingen, alleen een beetje moe. Voordat er medicatie ter vervanging van het schildklier hormoon wordt voorgeschreven moet ik een maand wachten. Hoe dat allemaal uit gaat pakken weet ik niet, dat merken we wel. Hoop dat je hieriets mee kunt.

label.Geplaatst op 2008-06-24 09:49:45

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren