© 2024 solvo B.V.

Slokdarmkanker

hoi een kennis van mij heeft slokdarmkanker en vorige week heeft hij een echo endoscopie gehad en de tumor was 5 cm en hij zit op fase 4 voor een operatie hij is boven de 70 jaar wat is de kans dat hij kan genezen en ga je snel dood met zo\'n ziekte hoe lang kan je leven als je bestraalt word en als de dokter zegt dat een operatie mogelijk is moet hij het doen wat is de kans dan dat hij het overleeft ik wil graag antwoord op wie weet hier iets over kus es


Dit soort vragen kan de arts natuurlijk het beste beantwoorden,want die weet precies hoe en wat. Vraag er gericht naar en vraag vooral naar de kwaliteit van leven.Als die goed te noemen is en een operatie mogelijk is...waarom dan niet behandelen.. sterkte

label.Geplaatst op 2007-04-02 20:42:25


mijn man is 52 jaar en heeft ook slokdarmkanker hij heeft een tumor van 6 cm en uitgezaaid naar de klieren rondom ,hij heeft drie zware chemokuren gehad van vijf dagen om de drie weken en daarna 30 bestralingen ,nu is hij aan het recuperen maar weegt nog maar 45 kg ,de dokters gaven een heel kleine kans op een operatie ,maar nu zeggen ze dat het te gevaarlijk is en de risico's te groot zijn ,ik weet het ook niet meer en weet ook niet hoelang hij nog zal leven in oktober gaan ze terug een petscan doen ,dan weten we meer ,ik weet niet of je daar wat aan hebt ,groetjes maggy

label.Geplaatst op 2008-08-22 18:37:58

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren