© 2024 solvo B.V.

Snel werkende schildklier.

Hallo, eind September vorig jaar is bij mij een snel werkende schildklier ontdekt.Ik kreeg medicijnen en moest nog ene keer bloed laten prikken.Dat heb ik door prive-omstandigheden niet meer gedaan. Door de medicijnen kreeg ik erge haar uitval leek wel of ik kaal werd.Ik ben ermee gestopt.Dit was al in 2007.Nu ben ik wel wat dikker geworden en val niet meer af(gelukkig)maar de steken op mijn borst zijn er nog regelmatig en moe ben ik ook vaak. Mijn vraag is eigenlijk nu, is het erg als ik zo door blijf gaan zonder medicamenten? Ik bedoel kan het kwaad? Voel me verder goed en als ik moe ben doe ik even een uurtje mijn ogen dicht.


Hoi, Als je schildklier echt te snel werkt, is het beter dat je wel medicijnen slikt. De bijwerkingen zijn bij sommige mensen heftig, maar dat is na een paar weken weer over. Als je schildklier onbehandeld blijft en te snel werkt, heb je kans op allerlei kwalen, bijv. hartaandoeningen en dergelijke.

label.Geplaatst op 2009-01-28 21:43:52

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren