© 2024 solvo B.V.

Soeffel (?)

hoi, mijn huisarts hoorde een ruis in mijn buikslagader. 2 weken later werd er een echo gemaakt en toen kreeg ik van de radioloog te horen dat het absoluut geen aneurysma kon zijn (want dat dacht de huisarts). en de echo liet ook zien dat het dat niet is. wat kan het allemaal nog meer zijn en wat mag ik nu van mijn huisarts verwachten? ik heb eind volgende week pas de afspraak staan voor de huisarts. groetjes anne


hoi anne, is 'soeffel' het woord dat de radioloog noemde? Het kwam me bekend voor toen ik de titel zag staan, maar kon het even niet thuis brengen. Maar nu weet ik het weer. Ik heb zelf een ruisje bij mijn hart. Na echo en hartfilm bleek dit een functionele ruis te zijn. Niets aan de hand dus, veel mensen hebben dit. Bij de laatste controle bij mijn internist zei hij ook van; oja het sjuffeltje zit er nog steeds.. (zo van; ik herken het weer) nouja; zo klonk het wat hij zei; ik wist dat hij doelde op het ruisje. Het hoeft dus niets te zijn groetjes M.

label.Geplaatst op 2006-05-01 14:11:54

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren