© 2024 solvo B.V.

Suiker of niet

Even een vraagje.. Heb bloed laten prikken om suiker te laten testen. het gehalte kwam uit op 3.2 Ik moest nuchter komen, maar had wel (per ongeluk) al gegeten. De assistente zei.. dat t laag is.. Verder niks gezegd. heb je dan suiker of te laag bloedsuiker gehalte? kan dat een reden zijn waarom ik zo moe ben? Dank jullie wel bij voorbaat.. Emmy


is inderdaad wel laag, zeker omdat je al gegeten had. ik zou toch naar de huisarts gaan om hier wat over te vragen. ik kan me wel voorstellen dat vermoeidheid hiermee te maken kan hebben, maar dat zul je toch aan de huisarts moeten vragen. groetjes

label.Geplaatst op 2006-05-17 21:38:17


Dank je voor je snelle antwoord. Ik ga t morgen gelijk even vragen.. Maar kan t te maken hebben met suiker? Of moet de waarde dan te HOOG zijn? Bedankt groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2006-05-18 14:17:17


De bloedsuikerwaarde hoort tussen de 4 en 10 te zijn. Bij gezonde mensen regelt je lichaam dat van binnenuit al. Bij diabetici is 3.2 nogal laag en vooral als je gegeten hebt. Als je gegeten hebt hoort je bloedsuikerwaarde wel iets hoger te zijn dan wat ie nu was.

label.Geplaatst op 2006-05-25 17:26:01

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren