© 2024 solvo B.V.

Te lage bloedsuikers na bevalling; wie herkent dit?

Ik ben 33, moeder van 2 kindjes (Merlijn, 2 en Arthur, 4 maanden). Na de bevalling van Arthur heb ik zo\\\'n 8 weken snachts spiertrekkingen gehad, waarbij mijn man me moeilijk wakker kon krijgen. Ik was dan vaak ook verward en wist zelf niet wat er gebeurd was. Na deze periode ben ik uiteindelijk op een vrijdag na slecht eten ver weg gezakt en heeft de ambulancedienst me weer bij moeten brengen, want ik was al richting een coma gezakt. Mijn bloedsuikerspiegel bleek op dat moment 1.6.....(bij normale mensen bedraagt de suikerspiegel waarden tussen de 4 en 8). Ze hebben me weer bij kunnen brengen door me 2 flinke glucosespuiten toe te dienen. Heb daarna nog 10 dagen in ziekenhuis gelegen, maar na allerlei onderzoeken is tot op heden niks gevonden. Nu kom ik de dag goed door, zolang ik maar regelmatig eet. Snachts blijft het probleem echter; na 4 uur slapen moet ik de wekker zetten en vervolgens wat eten, want dan zit ik alweer op een waarde van 2.9. Al met al verbetert het zich eigenlijk nog steeds niet; de doktoren gaan er van uit, dat mn lichaam zich min of meer moet herstellen, maar ik kan toch niet altijd blijven eten snachts? En op deze manier ben je dus ook noooit uitgerust...Vandaar mijn oproep hier; zijn er vrouwen die mijn verschijnselen of dingen ervan bekend voorkomen?? Reageer dan alsjeblieft, want ik raak langzamerhand een beetje moedeloos. Ik hoop op heel veel reacties!! een gelukkige mama van twee geweldige kindjes!


En hoe is het nu?

label.Geplaatst op 2005-04-08 21:07:31

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren