© 2024 solvo B.V.

Thyrax vergeten

Op de bijsluiter v.d. thyrax staat dat je het moet innemen op nuchtere maag en vervolgens een 1/2 uur moet wachten eer je kunt eten. Vaak zit mijn ontbijtje er al in als ik tot de ontdekking kom dat ik het vergeten ben. Wat is precies het effect ervan als ik hem dan alsnog maar inneem?


je kunt de thyrax ook 2 uur na het ontbijt dan innemen dacht ik (even navragen bij de apotheek). ik denk dat de opname van het middel niet goed is in combinatie met voedsel. groetjes

label.Geplaatst op 2005-09-03 01:42:53


altijd een 1/2 voor ontbijt, vergeten doe je hem niet anders valt het allemaal wel mee denk ik. groetjes ron

label.Geplaatst op 2006-01-08 01:54:42


Dat zou heel mooi zijn. Past veel beter bij mijn dagindeling. Ik ga het zo snel mogelijk navragen. bedankt!

label.Geplaatst op 2005-09-03 05:09:45

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren