© 2024 solvo B.V.

Vage buikklachten

hoi hoi een tijdje geleden had ik mijn verhaal hier al opgeschreven.. nu zijn we een jaar verder en moet zeggen dat het nu wat beter gaat. heb een seqiont opion gevraagt omdat ik twijfelde aan de uitslagen van het bloed en het alle raarste was dat ze zeiden dat ik een tumor had wat achteraf een \'\'vetstring\'\' bleek te zijn had nog nooit van dat woord gehoort was een soort verkleving. Maar het rare van alles was dat er een waarde in mn bloed zat wat erg hoog was had te maken met een stofje dat de tumor scheide die hete de carcionid.. na allerlei onderzoeken later bleek dat er niks was en nooit wat zal gevonden worden.. maar ondanks alles hielt ik toch pijn. heb toch een seqiont opion gevraag in utrecht...daar bleek na een paar onderzoeken bewezen dat mijn waarders in het bloed normaal was en dat er geen tumor zit..maar dat mijn maag wand te dicht op mn darmen zitten dat veroorzaakte de pijn. Maar ondanks alles twijfel ik soms nog wel..waarom waren toen mn waarders dan toch zo hoog zal het dan toch zo zijn dat er in mijn verkleving een tumor heeft gezeten..volgens mijn chirurg kon dat niet..maar vind het wel erg vaag.. probeer nu weer mijn leventje op te pakken ook al gaat dat niet zo snel..maar toch ik probeer te leven met mijn pijn. artsen zeggen dat ik gezond ben en dat ik niks mankeer dus leg me er bij neer.. ik weet het niet hoor..nu proberen het te verwerken. gr cil

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren