© 2024 solvo B.V.

Wie kan en wil mij helpen met info voor een presentatie

goedenavond, Ik moet voor mijn opleiding een presentatie geven over de ziekte van crohn, nou is mijn vraag of er iemand met de ziekte van crohn mij wil helpen en info wil geven, dan denk ik b.v. aan het beschrijven van een dag uit je leven met deze ziekte,wat moet je allemaal doen,wat moet je laten,wat kan je niet meer door de ziekte ect. alvast bedankt voor de medewerking en hoop snel iets te horen. M.V.G marijke


Heb je al eens informatie opgevraagd bij de maag,darm, lever stichting óf gewoon op Google gezocht??????

label.Geplaatst op 2008-11-23 20:08:05


De Crohn en Colitis Ulcerosa Vereniging (CCUVN) is een patiëntenvereniging van en voor mensen met chronische darmziekten zoals de ziekte van Crohn is misschien een tip??

label.Geplaatst op 2008-11-23 21:44:04

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren