© 2024 solvo B.V.

Ziekte van addison

ben jij zelf Addison patient of ken je iemand die dat heeft of heb je door je werk er wel eens mee te maken gehad? wat doet het medicijn: hydrocortisol met het lichaam, behalve de hormonen in evenwicht proberen te houden. het is ieder dag een kwestie van overleven.......daarnaast heb ik suiker ziekte / copd. vr.gr E


te weinig hypofyse functie meer derhalve te weinig aansturing bijnieren dus een cortisol gebrek. slik kunstmatig. weet niet wat je wilt horen want ik ben hier erg voorzichtig in geworden door ervaring. maar het leven is in ieder geval niet maakelijk als je hydrocortison moet slikken dus vraag maar. groetjes

label.Geplaatst op 2006-01-08 01:43:53


Ken je de site www.nvacp.nl? Misschien heb je hier iets aan? Sterkte!

label.Geplaatst op 2006-01-08 22:43:42


addison biermer heet het ,en ik heb het ook.het is zo onderschat door artsen helaas ,ik heb nu 8 injekties gehad en loop nu bij de internist vandaag de 2e keer ,die zegt ,als je geen bloedarmoede hebt ,ook geen vitamine b12 tekort,maar mijn lijf zegt andere dingen.ga naar google en typ daar gewoon vitamine b12 tekort in,en je krijgt alles te zien ,wat je weten wilt.veel sterkte .reikimoeder

label.Geplaatst op 2006-06-07 01:23:08


De ziekte van Addison of Addison Biermer zijn 2 verschillende aandoeningen. Kunnen niet met elkaar vergeleken worden.

label.Geplaatst op 2007-12-10 17:00:15

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren