© 2024 solvo B.V.

Zonder schildklier hormoon TSH

Eind april ben ik geopereerd, voor het verwijderen van een rond 8 cm node (bobbel). Dit bleek achteraf kwaadaardig te zijn. Het vervolg is dat nu ook de andere schildklier verwijdert is. Voor verdere behandeling mag ik geen vervangende medicijnen toegedient krijgen, voor de radioactief jodium keur. Mijn vraag is nu hoelang na de operatie ga je merken dat het hormoon niet meer wordt aangemaakt. Tot op heden merk ik nog niets. Heeft iemand hier ervaring mee ? Wat betrefd zulk soort zaken is de voorlichting erg mager. Ik heb ook nog de ziekte van Crohn en ben diabeet, om nu van al deze lid te worden van patienten verenigingen gaat me een beetje ver, vandaar dat ik deze vraag hier stel.

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren