© 2024 solvo B.V.

Bang hersenkanker

ik heb dit 3 jaar gelden ondekt ben 14 jaar . ik werd savonds wakker rond een uur of 2 . en ik voelde in heel raar gevoel in mijn hoofd en fel . het fel gevoel ging weg en nu voel ik het een beetje . soms als ik mijn ogen toe doe voel ik da nog is fel een paar keer maar da blijft niet fel . wat ik ook heb soms als ik heel fel loop zie ik zwart voor mijn ogen en die bonkt op de ritme van mijn hart . ik kan ook niet zo goed tegen fele licht als ik thuis in mijn keuken licht kijk heb ik pijn aan mijn ogen . ook al sik buiten in de lucht kijk zie ik een door zichtig streep voor mijn oog zweven ook als ik op de pc scherm een pagina wit is zie ik da ook . en als ik me buk krijg ik heel fel druk in mijn voorhoofd en doet het pijn in mijn achter hoofd . ook als ik soms in de auto zit veol ik da soms in mijn hoofd ik kan het niet zo goed uit leggen heb bang dat ik hersen kanker heb :\'( ik sta der nu pas mee stil als ik hersen kanker heb da ik te laat ge zijn om het te ver helpen denk ik heb het gevoel in mijn hoofd al 3 jaar :\'( kune julie mijn vertellen wat ik ou kunne hebben :\'( ik heb bang .

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren