© 2024 solvo B.V.

Besneden en toch verkleefd

Hallo mijn zoon is met 1 jaar besneden vanwege een hele nauwe voorhuid. Hij is nu 11 maar zijn voorhuid is verkleefd cq vastgegroeid aan de onderrand van zijn eikel. Hij probeert het met douchen wel los te krijgen maar dat lukt niet. Moet dit operatief losgemaakt worden of gaat dat vanzelf (moet je wel hard trekken!!!! zit echt vast) Mn bij stijfheid van de penis is het wel heel gevoelig! bedankt voor de reactie groetjes Edna


Wanneer is dat vastgroeien begonnen, Als dat recentelijk is kan het mogelijk nog loskomen. Is het al langer geleden vast gaan zitten, dan vraag ik me ook af waarom het niet eerder ontdekt is. Het zij door het zoontje, danwel door de moeder? Maar, ongeacht wanneer het "fout" liep, lijkt het mij toch van belang om een arts te raadplegen. Nooit zelf iets voor doktertje gaan spelen, want men sneller iets kapot dan men denkt.

label.Geplaatst op 2005-11-30 21:38:16


Bedankt voor de reactie! Het is al bijna vanaf het begin, ik heb dat ook herhaaldelijk gemeld bij de kinderarts en huisarts. De reactie was stevast \"dat komt wel los een keer\" Misschien komt het ook wel los maar toch heb ik (de moeder) er mijn twijfels over vandaar deze vraag. En zo niet moet dit dan operatief verholpen worden? en kan dat zonder dat je alles verruïneerd?

label.Geplaatst op 2005-11-30 22:20:06


Vreemde reacties eigenlijk van huisarts en kinderarts! Het lijkt mij een kleine operatieve ingreep dat echt wel goed moet gaan. Er zijn bij operaties altijd risico's natuurlijk. Maar de voordelen zijn denk ik groter dan de risico's.

label.Geplaatst op 2006-01-23 16:22:59

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren