© 2024 solvo B.V.

Broodbuffetwagen kinderafdeling

Hallo allemaal! Mijn vraag past misschien niet in de soort vragen die op deze site worden gesteld, maar ik kan het natuurlijk altijd proberen. Alleerst een korte introductie: Mijn naam is Anne Walvoort. Ik studeer facility Management (derde jaar) in Deventer en loop momenteel stage in het Amphia Ziekenhuis in Breda!Ik ga een opdracht uitvoeren voor de productgroep Voedingsassistentie. Mijn opdracht houdt in dat ik een advies moet uitbrengen ten aanzien van de distributie van broodmaaltijden op de kinderafdelingen (Molengracht en Langendijk).Het gaat tot nu toe prima, maar ik loop op dit moment even vast. De kinderafdelingen hier werken met behulp van een bulkbestelling. De kinderen kunnen ter plekke bepalen wat ze willen eten en de broodmaaltijd wordt direct klaargemaakt. Een mogelijkheid hierbij is een broodbuffetwagen (luxe serveerwagen voor brood)Hier zitten echter wel hoge kosten aan verbonden. Ik wil kijken of er nog andere mogelijkheden zijn om de broodmaaltijden te distribueren. Via deze site hoop ik informatie te krijgen over de manier van distributie in andere ziekenhuizen. Daarbij hoop ik uiteraard een kijkje te mogen nemen in het desbetreffende ziekenhuis. Ik hoop dat mijn vraag u duidelijk is. Tips zijn altijd welkom!! Met vriendelijke groeten, Anne Walvoort


Hoi, Ik werk in het Gemini ziekenhuis in Den-Helder, en wij werken ook met een broodbuffet kar. Voor de kinderen een geweldig middel dat ze uitkunnen zoeken wat ze willen hebben. En niet een lijstje in te vullen voor de volgende dag. De kinderen zijn laiend enthousiast, zeker als we met de kinderen die dat kunnen, in de speelkamer eten. Dit gebeurd onder begeleiding van de pedagogische medewerkster. Eten doet eten. Wij zijn erg tevreden over de kar. Misschien is er een mogelijkheid om eens te bellen met onze voedingsdiens, hoe veel dat kost. Groetjes Desiree

label.Geplaatst op 2005-10-10 21:42:33

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren