© 2024 solvo B.V.

Eindstuk neonatologie

Beste collega\'s van de afdeling neonatologie, Ik ben werkzaam in het Vumc. In april 2008 ben ik begonnen met de opleiding tot icn- verpleegkundige. Daar voor mij nu de tijd is aangebroken om te beginnen met m\'n eindstuk wil ik jullie vragen of jullie mij misschien kunnen helpen door mij, indien mogelijk, meer informatie te verschaffen over het volgende onderwerp: \'Verwarmde bevochtiging bij de flowsnor\'. Zelf doen we wel al aan bevochtiging tussen de flowsnor maar nog niet verwarmd. Daar het de bedoeling is dat wij er wel mee gaan werken wil ik jullie vragen of jullie misschien op de afdeling er al gebruik van maken. Ik heb voor mezelf een paar vragen opgesteld waar ik, indien mogelijk, graag antwoord op zou willen hebben. 1) Gebruiken jullie een verwarmde bevochtigingssysteem tussen de flowsnor? Zo ja, welk merk en wat voor systeem. 2) Wat zijn de positieve veranderingen/punten bij gebruik van een verwarmde bevochtigingssysteem? 3) Wat zijn de negatieve veranderingen/punten bij gebruik van een verwarmde bevochtigingssysteem? Indien mogelijk zou ik graag literatuurstudie en/of protocollen/richtlijnen/onderzoeksverslagen toegestuurd willen krijgen om deze te kunnen verwerken in m\'n eindstuk. Het is mogelijk om het via de mail naar me toe te sturen. Mochten jullie niet werken met een lowflow systeem maar met een highflow systeem zou ik ook graag deze informatie willen ontvangen. Ik wil jullie alvast hartelijk bedanken voor de tijd en de moeite. Ik hoop op een reactie. Vriendelijke groet, Linda Izaks

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren