© 2024 solvo B.V.

Kaak schiet op slot

Ik heb steeds vaker last van mijn kaak. Soms schiet hij gewoon op slot. Ik kan m\'n mond dat niet meer normaal open doen. In een appel bijten lukt dan niet meer. Ook doet het vresselijke pijn. Weet iemand hoe dit komt Ik ben trouwens 15 jaar.


Ik heb wel een advies: voorlopig geen kauwgum kauwen en zeker geen appels afbijten (maar in stukjes snijden). Geef het even de tijd, anders toch maar naar de huisarts. Succes!!!

label.Geplaatst op 2010-06-04 21:34:44


Hoi Mijn dochter van bijna 17 jaar heeft al een paar jaar last van.Ze mag geen kauwgum eten en ook geen appels enz eten.. Omdat je dan je kaak(mond open doet) waar door hij uit de kom springt.Het is net als bij ieder gewricht(Knie enz)ze heeft ook een soort gebitje wat ze het s nachts moet dragendan krijgt haar kaak rust...Ze heeft speling in haar kaak gewricht .Als ze zich een beetje aan de regels houd gaat het goed.. grtjes elvera

label.Geplaatst op 2010-06-07 14:10:56

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren