© 2024 solvo B.V.

Kapotte billetjes

wie kan mij een tip geven om de billetjes van mijn 8 mnd oude zoon weer heel te krijgen.


Misschien is het een tip omdat eens op de volgende site te vragen : http://familie.clubs.nl/#zwangere_buikjes# Die club heet Zwangere buikjes en baby's daar zijn ook moeders van kindjes van u kind zijn leeftijd Succes ermee Groeten Dolphin

label.Geplaatst op 2003-02-27 15:07:49


smeer zijn billetjes bij iedere verschoning in met sudocreme. Dit is verkrijgbaar bij de apotheek. Werkt gegarandeerd.

label.Geplaatst op 2003-03-25 18:35:17


we hebben twee kids , 1 van 3 en 1 van 9mnd. bij de eerste hebben we gewone katoenen luiers gebruikt , dat was een ramp , luieruitslag te over , daarna zijn we overgagaan op de kant en klare luiers , en ik moet je bekennen, een verademing voor t kind en ons.de kant en klare luiers nemen t vocht veel beter op. luieruitslag is niet geheel te voorkomen al helemaal niet als de baby net de tandjes erdoor krijgt , dan heeft ze sowieso al dunnere ontlasting , rode wangetjes , hangerig , en de huid is dan veel gevoeliger voor ontlasting , dus dan moet je vaker verschonen, en na elke verschoning , sudocreme!!!

label.Geplaatst op 2003-04-17 17:10:43


Penatenzalf werkt geweldig, is bij sommige drogisten nog te koop, anders in duitsland. succes!

label.Geplaatst op 2005-04-30 13:31:27


gewoon klinkklare vaseline of van oriflame tender care. gr. christa

label.Geplaatst op 2007-08-06 21:28:32


Vroeger gebruikte ik altijd zinkoliezalf. Gewoon verkrijgbaar bij drogist of apotheek. Het is een vies en vet wit goedje, maar er komt als het ware een vet filmlaagje op de billetjes te liggen. Zodoende geneest het. Zeker het proberen waard. succes

label.Geplaatst op 2003-02-28 10:27:44


Hallo Kaatje. Mochten alle welbekende zalfjes echt niet helpen, dan kun je bij je huisarts duoderm extra thin eventueel vragen. Dat zijn speciale plakkers voor o.a. op de billen. Onze zoon had na zijn hersteloperatie van zijn darmen een heleboel zure ontlasting waar zijn huidje niet tegn kon,en geen enkele zalf hielp. Duoderm wel. Het is niet moeilijk en je wast het er ook weer af door goed los te laten weken. Succes verzekerd! Afz Daca.

label.Geplaatst op 2003-05-07 14:29:28


Hoi, het klinkt misschien een beetje raar maar bij mijn dochter kreeg ik van iemand de tip om maizena op haar billetjes te doen. En dat werkte perfect. gewoon de maizena waar je een papje voor de bloemkool van maakt. klein beetje op de plekken smeren (in drogen vorm en het is zo weg. Ik had tijdens mijn zwangerschao ook veel last van kapot gelopen liesen en toen heb ik het zelf ook gebruikt en het werkt echt. Voor de rest kan je ook calendulan zinkzalf gebruiken dat wil ook nog wel eens helpen

label.Geplaatst op 2003-02-28 22:00:51


maizena in droge vorm werkt perfect

label.Geplaatst op 2005-01-02 17:34:08


sudocreme helpt ook heel goed te koop bij drogist vraag anders aan de huisarts een samen gestelde zalf met ludocaine en zink erin kreeg m`n zoontje ook was binnen twee dagen geheeld sterkte groetjes jossie

label.Geplaatst op 2003-03-14 22:41:30

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren