© 2024 solvo B.V.

Naaldloos prikken

Mijn zoontje van 11 is drie maanden geleden begonnen om naaldloos te prikken in plaats van met een gewone injectiepen. Nu blijkt hij al drie maanden amper of geen hormonen binnen te hebben gekregen. Ik probeer het nu zelf te doen bij hem maar er blijft vloeistof uitlekken na het prikken. Ik moet weer terug naar het ziekenhuis met hem omdat hij nu dus niet is gegroeid en waarschijnlijk moet hij terug naar de naald. Heeft er iemand ervaring met naaldloos prikken en zo ja, lekt dat na afloop ook wat uit de plek waar geprikt is en hoort dat zo? Graag advies, want Brian wil liever niet terug naar een naaldje.


Ik ben zelf diabetisch type 2 en spuit al een 2 jaar. Nu weet ik niet met welk soort naaltjes hij gespoten heeft maar ik spuit met een naaltje van 0,5 mm. Nu weet ik dat er ook een resevraar onderhuids kan worden ingebragt met een vulopening buiten het lichaam mischien is dat iets voor uw zoontje? ik ben geen arts maar ja wie weet is het voor u het ei van columbus.

label.Geplaatst op 2004-02-11 21:03:53

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren