© 2024 solvo B.V.

Plassertje

Mijn zoontje van bijna zeven heeft naar mijn mening een hele kleine plasser.Bovendien kan ik zijn plassertje nog niet terug duwen om zo het kopje naar buiten te laten komen. Het plasgaatje is volgens mij ook erg klein. Nou,is mijn vraag of dit op latere leeftijd nog goed komt of dat ik er toch misschien iets aan moet laten doen. Mijn oudste zoon had dit probleem ook en rond zijn zevende kon ik met veel moeite het wel terug duwen en nu is bij hem alles goed.Alvast bedankt.


Hallo, Ik adviseer u even langs uw huisarts met hem te gaan. Op de leeftijd van uw zoontje zou het voorhuidje al voorzichtig over de eikel heen getrokken moeten kunnen worden. Mischien is het met een simpele ingreep al verholpen. Het voormaat is niet erg, dat trekt vanzelf bij.

label.Geplaatst op 2003-09-20 14:10:42


Besnijden kan het beste op een zo jong mogelijke leeftijd. Dan hebben de jongetjes er minder last van dan als ze ouder zijn. Je kunt er ook een feest van maken, en hem kadotjes geven. Dat vezacht alles een beetje.

label.Geplaatst op 2004-09-12 21:07:44


ja leuk er wordt niet gevraagd om besnijdenis 1e antwoord is goed

label.Geplaatst op 2004-09-13 19:16:24

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren