© 2024 solvo B.V.

Privacy bij kinderen

Hallo mijn naam is helga venema. Op dit moment ben ik bezig met mijn eindscriptie voor de opleiding tot verpleegkundige. Het onderwerp is; hoe ga je als verpleegkundige juist om met de privacy van kinderen in het ziekenhuis? Zijn er misschien verpleegkundigen of anderen die hier meer van af weten, of tips hebben waar ik info rmatie weg kan halen? Alvast bedankt!! groetjes helga


Hoi Helga, Ik heb helaas geen informatie/tips voor je maar ik ben zelf ook bezig met mijn scriptie en ik zit nog te twijfelen tussen twee onderwerpen: (1) Eindevaluatie door middel van een onstlaggesprek en (2) privacy (ook op de kinderafdeling). Ik vind het erg moeilijk en over het eerste onderwerp is HEEL weining te vinden. Misschien is het leuk om contact met elkaar te houden. Het is altijd wel fijn om te kunnen overleggen toch! Mijn email: marlouelise@hotmail.com Groetjes Marlou

label.Geplaatst op 2004-06-04 18:21:15

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren