© 2024 solvo B.V.

Reflux van de urinewegen

Hallo, mijn dochtertje van 6 jaar moet volgende week een operatie ondergaan ten gevolge van een reflux van de urinewegen. Er zal een reïmplantatie van de urineleiders uitgevoerd worden. Zijn er mensen die mij meer uitleg kunnen geven over deze operatie? Die eventueel zelf ook een dergelijke operatie meegemaakt hebben bij hun kinderen? Groetjes, Hilde33


ik kan je helaas niet helpen bij het uitleggen van jouw vraag, ik moet wel met mijn dochter naar het academisch ziekenhuis in groningen volgende week omdat mijn dochter ook een reflux aan de urinewegen heeft. we gaan woensdag bekijken of ze geopereerd moet worden, dus dat is heel spannend. Wanneer moet jouw kindje geholpen worden? en gebruikt jouw kindje ook monotrim??? anita

label.Geplaatst op 2005-06-02 00:10:42


sorry ik zie nu pas dat je een dochter hebt en dat je dit bericht al een tijdje hebt staan. ik hoop dat je dit nog leest want ik wil van jou graag horen hoe het gegaan is.

label.Geplaatst op 2005-06-02 00:12:52

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren