© 2024 solvo B.V.

Scheelzien soms naar buiten soms naar binnen gedraaid

Hallo, Ik heb een vraag over scheelzien, mijn dochter van 10 jaar is al sinds haar 3e jaar in behandeling bij een oogarts, wegens naar binnen scheelkijken, er is 5 jaar lang afgeplakt en een bril gedragen, toen ze 9 jaar was bleek haar oog ook af en toe naar buiten te draaien, waarop de oogarts adviseerde geen bril meer te dragen en maar aan te kijken hoe het verder zou gaan.Ik hoef niet meer terug, alleen als ik zelf wil, een operatie kon niet volgens de oogarts omdat naar binnen en naar buiten draaiend niet geopereerd kan worden. Nu staat dus vooral als ze moe is haar oog niet recht en vraag me af of daar echt niets aan te doen is, kan het me bijna niet voorstellen. Wie heeft hier ook ervaring mee? Graag reactie

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren