© 2024 solvo B.V.

Verhoging bij baby van net 3 maanden

Drie weken geleden had mijn dochtertje opeens 38.5 omdat ze nog geen 12 weken was moesten we door naar het ziekenhuis., Ze hebben daar wat testjes gedaan en er kwam uit dat ze een virus had, ze mocht mee naar huis,maar we moesten haar wel in de gaten houden. Ze is drie dagen goed ziek geweest. Nu heeft ze de laatste twee weken steeds wat verhoging. Tussen de 37.7 en 38.5. Van de 14 dagen heeft ze dat 11 dagen gehad. Ze is iets verkouden, klinkt niet benauwd, is vrolijk, slaapt goed, kan geen beginnende tandjes voelen. Kan ik hier tot maandag mee wachten om naar de dokter te gaan?? Wat zou het zijn?? sandra


Ik neem aan dat je tot maandag wilt wachten, zodat je bij je eigen huisarts terecht kunt. Persoonlijk was ik al eerder, na 8-10 dagen, met het kind naar de dokter gegaan.

label.Geplaatst op 2006-11-11 13:28:11

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren