© 2024 solvo B.V.

Volwassene van 20 op de kinderafdeling?

Hallo, Mijn dochter van 20 wordt binnenkort geopereerd, maar daarvoor wordt ze opgenomen op de kinderafdeling. Wij vragen ons af of dat nou wel normaal is, dat een volwassen persoon op de kinderafdeling komt te liggen? Kan je hier ook iets tegenin brengen, aangezien ze dit echt niet wil, ze komt dan hoogstwaarschijlijk op de korte opname kamer waar 3 anderen liggen, waarvan de leeftijd minimaal 4 jaar is! Haar operatie is aan haar amandelen, misschien heeft het daarmee te maken?? Ze moet minimaal 1 nacht in het ziekenhuis blijven. Met vriendelijke groet, C. de Franken


Hallo, Dit is heel normaal vind ik. Ik ben zelf 18 jaar. En ik heb 3 maanden terug in het ziekenhuis amphia molengracht gelegen in Breda. Ook op de kinderafdeling maar zo erg vond ik het niet. Daar zijn ze meestal aardiger en houden ze rekening met je. Daar bedoel ik mee dat ze je ongeveer bij je eigen leeftijd genoten leggen. En mijn zus heb er ook gelegen was ook 20 jaar. En vond dit helemaal niet erg. Zij vond hetzelfde als mij. Gr kenneth Dekker,

label.Geplaatst op 2009-02-24 11:44:28

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren