© 2024 solvo B.V.

Wie kan me helpen?

Ik zit met het volgende: Ik ontdekte vrijdagmorgend rond 9.30 rare paarse vlekjes net naast het liesje van mijn 2 jarige dochter. Ik heb meteen de huisarts opgebeld en mocht direct komen. Had wel gemerkt aan haar dat ze sinds donderdag wat hangerig en huilerig was en dat ik haar niet mocht omkleden of luier verschonen. Knuffelen des te meer maar niks anders mocht ik bij haar doen. Bij de huisarts aangekomen zei die tegen me lijkt me niet iets om me zorgen om te maken maar lijkt wel duidelijk dat er iets mis is aangezien ze daar ook bijna hysterisch werd toen ze uitgekleed moest worden. Werden doorgestuurd naar de spoed en daar aangekomen kregen we eigenlijk hetzelfde te horen, we moesten ons maar niet al te druk maken, maar we moesten wel even met haar naar de kinderarts gaan om verder onderzoek te laten doen..... Die heeft haar uitgebreid onderzocht en vertelde dat die paarse plekjes (waren aantal stippels bij elkaar en geen hele vlek) waarschijnlijk gewoon een blauwe plek was, maar zo ziet het er helemaal niet uit en op de plaats waar ze zich bevinden vind ik dat een hele rare redenering. Nu had ze ook een rood keeltje en een erg lage temp (35.8) maar blijkbaar kan dat geen kwaad want ze moest er niks voor hebben. Er werd voor de zekerheid bloed afgenomen en konden we eindelijk naar huis toe gaan, het was inmiddels al bijna 15u en om 17u mocht ik bellen voor de uitslag, nou en ben er niet echt veel wijzer van geworden om eerlijk te zijn. De kinderarts vertelde dat er nu niks ernstigs te zien was aan haar bloed en op mijn vraag waarom ze dan zo was sinds donderdag kreeg ik het antwoord, er zit iets aan te komen, dus ik vroeg wat dat iets was en kreeg enkel als antwoord een virale infectie ik kon haar het hele weekend bereiken zei ze me ook nog. Nou pff weet niet wat ik moet denken nu. We zijn nu maandag en nog steeds heeft ze een erg lage temp van ronde de 35.8 en huild ze nog best veel. Wie weet raad? Liefs een bezorgde mama


gewoon je gevoel volgen, de arts opnieuw bellen... Jij kent je kind het beste, dus als jij vindt dat het niet te vertrouwen is, dus blijven bellen! succes

label.Geplaatst op 2007-05-08 16:08:05

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren