© 2024 solvo B.V.

Zoontje gevallen van bank hersenschudding?

help mijn zoontje van anderhalf is vanmorgen gevallen van de bank hij ging staan en voro ik hem kon pakken viel hij op de grond op zijn achterhoofdje op laminaat hij keek angstig huilde en nadien was hij erg rustig en wou alleen maar ibj mij zitten. heeft daarna wel broodje gegeten. wat moet ik doen ben bang moet ik hem wakker maken of zo? help mijn huisarts is al dicht en spoednummer durf ik niet te bellen. alvast bedankt


vaak worden kinderen misselijk of gaan braken bij een hersenschudding,klaagd hij nog over hoofdpijn? en als je twijfelt zou ik toch de spoedlijn bellen,vaak kunnen ze je ook tips en uitsluitsels geven via de telefoon. succes en laat nog even weten hoe het gaat?

label.Geplaatst op 2006-10-03 14:14:02


Bedankt voor je snelle reactie. mijn zoontje is net weer wakker na zijn middagslaapje hij lag er wel wat later in en heb hem maar 2 uur laten slapen vaak slaapt hij 3 uurtjes. hij werd op zich goed wakker al wou hij nog wel eventjes slapen volgens mij :). maar toen ik naast hem stond wou hij eruit. hij speelt nu gewoon heeft praatjes voor 10 en drinkt goed en heeft wel zijn broodje opgegeten. hij heeft nadien niet gebraakt of iets dergelijks twijfel toch nog of ik bellen moet en of ik hem wakker moet maken vannacht,. vooral omdat ik zelf nog herstellende ben van een zware operatie. heel erg bedankt liefs yvonne

label.Geplaatst op 2006-10-03 14:53:08


Mijn advies zou zijn om hem toch een paar keer te wekken vannacht.Laat hem desnoods naast je slapen,dan weet je snel genoeg of hij reageert en kunnen jullie weer verder slapen.

label.Geplaatst op 2006-10-03 20:54:47

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren