© 2024 solvo B.V.

1 evenwichtsorgaan

Ja ik was al mn hele leven doof aan die kant. Ik ben nu 4 maanden geleden geopereerd en ben nog steeds niet helemaal hersteld. Heb erg veel hoofdpijn en ben veel moe. Vooral als ik erg moe ben heb ik weer draaiende ogen en voel ik dat rare weer in mn hoofd. Volgende maand mag ik weer naar mn arts dan zal ik het allemaal weer vragen. Ik wil graag in contact met mensen komen omdat ik niet weet hoe het verder gaat met mij herstel. Deze operatie wordt bijna niet uitgevoerd (alleen mijn arts doet als het goed is deze operatie)en daarom zijn er niet veel mensen met wie ik er eens over zou kunnen praten. En anders is het gewoon afwachten... Maar bedankt voor de reactie CO

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren