© 2024 solvo B.V.

2 jaar geleden keelamandelen laten verwijderen maar klachten komenw eer terug

Hallo Ik heb in juni 2003 mijn keelamandelen laten verwijderen omdat mijn eten altijd bleef hangen en ik veel keelpijn had. Na de operatie zijn de klachten dat het eten bleef hangen weggegaan en had ik nergens meer last van. Mijn eten gleed zo door mijn keel Wel had ik steeds na de operatie en dat heb ik nog dat als ik lang praat het me veel moeite kost soms dat ik praat en dat er een soort bal in mijn keel zit. Maarja nu 2 jaar later blijft ook weer mijn eten hangen dus de klachten komen allemaal weer terug en ook frisdrank met prik drinken doet nu weer zeer wat eerst niet was na de operatie. En ook als ik veel slik lijkt het soms dat mijn keel helemaal dicht gaat zitten waardoor het lijkt dat ik stik. Ook heb ik weer last van keelpijn. Kan iemand mij helpen en weet iemand misschien wat het wel kan zijn?? Alvast bedankt Groetjes Daniëlle


Lieve Daniella, Ik heb het zelfde problem met mijn keel. Eete blijft hangen,dar door heb ik constant hust en pijn. En soms kan ik niet slikken. Ik heb veel keer naar doktors geweest ,maar ze gelofen mij niet. Ik heb heel veel vraagen en heb veel te vertellen aan jou. Op dit moment probeer ik een kliniek vinden ,waar ze mijn amandules wilen knippen zonder arts anwijzing,want dit anwijzing krijg ik niet. Zou wij kunnen elkar telephonish bereiken? Mijn e-mail adress is patrick_anna@hotmail.com.

label.Geplaatst op 2005-08-24 17:00:34


deze klachten heb ik ook allemaal? ik weet niet wat ik moet doen??

label.Geplaatst op 2006-01-30 14:14:33

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren